fredag den 30. november 2012

Glæde..

Jeg kan SLET ikke få armene ned.. Der er bare så meget godt lige pt...
Starter ud med en super dejlig weekend. I aften skal jeg bare have en hygge aften med manden nede i byen. Der er By Night, så regner bare med at gå og tulre og så måske se om der ikke er nogle gode tilbud..:p
Imorgen skal manden, min mor og jeg ind og se Killer Queen. Det er et Queen kopiband.. Jeg eeeelsker Queen. Og søndag skal jeg være sammen med en masse venner..
I dag har jeg været en tur i Århus hos en privat og købe nogle tallerkner som vi manglede. De var totalt udgået andre steder, så er bare glad for at jeg fandt dem hos en privat..:)

Idag fik jeg så af vide at vi har vundet en konkurrence med at få malet hele køkkenet..:D Det trænger så grumt.. Er så fantastisk..

Vi har fået købt billetter til Robbie Williams..:D

Solen skinner...

;D

Ingen kommentarer: