torsdag den 18. august 2011

Sidste dag..


Et pip fra et tomt computerlokale efter træls prøve!


I dag er sidste dag på skole.. Vi har lige haft prøve om det vi har haft de her 14 dage og de sidste ophold vi har haft. Tror det gik sådan mellem... Nu ser vi..







I morgen har jeg planlagt overraskelsedag for M... Han ved ikke hvad jeg har planlagt til ham og kan desværre ikke sige det her, for han læser sommetider med..;) Men kan bare sige at om aftenen laver jeg god mad til os og så har vi snakket om at tage ned og få en drink. Han skylder..:) Glæder mig..







Nu er det snart bare ned og høre om hvordan fagprøven skal foregå.. Er allerede i fuld gang med at udtænke nogle ideer.. Frygter det så meget. En ting er det event som jeg skal stable på benene, det bliver sjovt nok. Det er mere det at udforme selve opgaven.. Alt det med markedsføring, ananlyser, tal, regning.. FØJ!! så er spændt på at høre hvad der skal med i det.. Heldigvis har min lærer sagt god for mit event. Han siger det er en fed ide..:)




Nu vil jeg sætte lidt musik på og få tankerne om skole og prøve lidt væk indtil vi skal ned igen...




I aften skal M op og høre Sort Sol med en kammerat så jeg får en stille aften med misserne.. Så den står på god film som han ikke gider se.. Så det er bare med at benytte sig af det når han endelig er væk..;)








KISS KISS

Ingen kommentarer: