mandag den 11. juli 2011

Hvil i fred min kære

Det har mildt sagt været en frygtelig dag. En god veninde og noget er af det dejligste menneske er død. Hun døde igår. Mange har sikkert læst om det. Hun døde da hun ville dykke efter et par solbriller i Silkeborg. Noget gik galt. Hvad vides der vidst ikke helt endnu, men hun sank bare. Hun kom aldrig op igen. De fandt hende først 2 timer senere. Alle er helt ude af den. Hun var kendt af alle og elsket af endnu flere. Jeg fik det af vide da jeg var på arbejde. Måtte holde ud. Ikke græde. Nu kan jeg ikke stoppe igen....
Søde smukke Anne-Mette. Du var et fantastisk livsglad menneske. Du kunne få et helt rum til at lyse op med dit smil. Du er taget herfra alt for tidligt... Jeg savner dig.

Sov godt min pige indtil vi ses igen. Jeg elsker dig!!

Ingen kommentarer: