tirsdag den 22. februar 2011

Langsom, I know..

Beklager jeg slet ikke har fået skrevet noget den sidste måned.. Men har slet ikke orket eller haft tid til det.. Der har været et dødsfald helt tæt på familien.. Det har været meget hårdt..

Og så har jeg været syg faktisk hele den sidste måned.. Så lysten har ikke rigtig været til noget....



Ville lige vise hvad jeg har fået hjem og som jeg desværre må sende tilbage..:( Den er så super flot.. Men jeg ligner altså en sæk i den..:( Så den må tilbage..

Øv..

Havde ellers et frygteligt arbejde med at finde den i min størrelse..:(

Lige om lidt skal jeg ned og blive hullet i igen..:D Skal have lavet en Tragus.. Glæder mig sådan.. Er lidt nervøs over smerten.. Gør det ondt?? Må tiden vise..:)

God dag til alle jer.. HUGS...

1 kommentar:

Rachel sagde ...

Den er ellers smuk!
Hvad str er det?